martes, 17 de enero de 2012

Entrevista a Salvador Trinxet Llorca (màrqueting- català)

 Entrevista Salvador Trinxet

Com descobrir què consideren "propostes de valor" nostres clients?
Salvador Trinxet - Kotler ens aconsella que fem el següent, identificar les expectatives dels nostres clients o potencials clients; decidir per quins d'aquests valors anem a competir (per exemple, Nike competeix per: guanyar, superar les masses, l'esforç extrem, l'olor de suor ... En canvi New Balance, competeix en el mateix segment, però ho fa amb els valors: auto millora, harmonia interior, l'olor de naturalesa, el desenvolupament espiritual, etc); analitzar l'habilitat de la nostra organització per donar aquests valors als nostres clients; el missatge que hem de comunicar i vendre, és sobre el valor que transmetem, no a prop de les característiques del nostre producte; assegurar-nos que donem el valor promès i que amb el temps anem millorant i ampliant aquest model de valor.
¿L'Internet és clau per a vendre la nostra marca?
Salvador Trinxet - Segons Javier Maldonado, avui en dia, pràcticament totes les empreses disposen de presència a la xarxa, tenen el seu propi lloc web, però el nombre es redueix dràsticament si ens preguntem quantes d'aquestes realitzen un màrqueting online actiu, quins porten a terme accions de màrqueting a la Xarxa de forma planificada i orientada a uns objectius d'acord amb la resta de les accions tradicionals de màrqueting de l'organització.
La campanya d'enllaços és una eina que recomanaria?
Salvador Trinxet - Maldonado ens suggereix el següent punt de vista; aconseguir que altres pàgines web apuntin a les nostres pàgines és l'objectiu perseguit en una campanya d'enllaços o links. Crear contingut de qualitat és garantia que amb el pas del temps, cada vegada més administradors web decidiran apuntar a les nostres pàgines des dels seus webs, però certes tècniques com l'intercanvi d'enllaços o la creació de contingut que llicenciem a canvi d'un enllaç són estratègies que acceleraran aquest procés. Podem escriure un article, un estudi o simplement difondre una nota de premsa per aconseguir que altres pàgines apuntin cap al nostre web. Ens mou un doble objectiu, d'una banda el trànsit que ve d'aquests webs està altament segmentat, és gratuït i té gran qualitat, però addicionalment, millorarem el nostre posicionament en alguns cercadors com Google, gràcies a la importància que concedeix als enllaços externs que apunten a les nostres pàgines.



Més informació:

Salvador Trinxet Llorca – Lydia Alonso, responsable de proyectos del CEEI de ... Salvador Trinxet – Belén Flecha nos dice que en muchas ocasiones se basan ...

Consejo general de la abogacía española

Colegios de Abogados y Consejos Autonómicos. Colegios de Abogados y Consejos Autonómicos; Colegios de Abogados; Consejos Autonómicos; Censo de ...

Todo lo que necesitas saber acerca de Salvador Trinxet Llorca Direcciones de correo electrónico, Números de teléfono, Biografía.
Salvador Trinxet Llorca – Según Ernesto Villanueva el secreto profesional del periodista puede definirse como el derecho o el deber que ...

Colegio de Abogados de Madrid - Página de inicio

Información, servicios, publicaciones, colegiación y datos de interés.

 Entrevista Salvador Trinxet

No hay comentarios:

Publicar un comentario